Behov for en medarbeider på messen?
Med mange års erfaring som arrangør så vil du ha stort utbytte av å leie inn vår “MesseGuru” til din messe. Dere kan selv velge om dere bare ønsker å få bekledd en rolle på messen – eller om ønskelig så kan vi systematisk gå over messen og evaluere den i sin helhet, og gi deg en svært nyttig og verdifull samlet tilbakemelding.
Det er en selvfølge i store deler av messebransjen at man er avhengig av dugnadshjelp og annen midlertidig bemanning. Noen oppgaver er enkle å bekle; rydding, vakter, salg og opp-/nedrigg etc. Men så er det andre oppgaver som kanskje i større grad berører messens publikum eller utstillere – og da blir kvaliteten på jobben brått viktigere.
Med bakgrunn fra reklame-/design sektoren kan MesseSuksess også komme med kvalifisert evaluering av messens grafiske profil, nettsider, billetter, brosjyrer og generelle kommunikasjon.
Vet dere med sikkerhet at dere har utnyttet det fulle potensialet til de ulike flatene dere har? Eller kanskje det er noen flater dere ikke har tenkt på enda, som kunne være til stor nytte og verdi?
Og du, helt til slutt: er du klar over verdien av ikke bare kompetansen – men også menneskene og personlighetene? Sørg for at messen representeres av egnede personligheter! En proff er ikke mye verdt om folk er ukomfortable rundt ham/henne.
Vår “guru” er lett å omgås og blir møtt med tillit. Det betyr at bare det å få høre hva utstillere og/eller publikum synes og tenker, kan gi deg svært verdifull informasjon – som dere som arrangør kan dra nytte av på alle mulige områder i tiden fremover.
«Jo bedre ivaretatt utstillerne opplever at de er når de deltar, jo bedre inntrykk har dere etterlatt dem når de evaluerer sin opplevelse i etterkant - og skal bestemme om de skal være med neste gang...»
Bedre stands?
(Klikk for mer info)
Ta kontakt for informasjon om våre foredrag eller webinar.
Hva kan vi gjøre på din messe?
1. Messearbeider
Innleid ressurs til å ta hånd om konkrete oppgaver. Utstillere skal føle seg viktige og godt ivaretatt når de deltar på messe - da kan en trygg og erfaren representant ha stor betydning for utstillerens opplevelse av deres messe i ettertid.
2. Evaluering
Til å evaluere messen deres med nye og åpne øyner som ser det de vante øynene over tid har blitt blendet for - og som har tyngde og erfaring nok til å garantere fruktbare innspill, ikke bare lettbeint synsing.
3. Foredrag
Tenk hvor mye det kan utgjøre for både utstillere og publikum - og dermed arrangøren - hvis utstillerne har fått ny giv og får noen gode tips som de tar med seg til dagens messejobb.
Vi eksisterer utelukkende for å styrke messer
– du skal grave rimelig dypt for å finne en bedre egnet alliert