Hva sier du til en gratis flatskjerm på stand?
Vi vet at veldig mange utstillere ønsker seg en flott stor flatskjerm på sin stand, men å kjøpe er i tillegg til kostbart også ekstra krevende ift transport og oppbevaring – mens leie kan være uforholdsmessig kostbart.
Hvorfor skjermbasert informasjon på din stand?
En lyssterk elegant skjerm har langt bedre respons på formidling enn hva tradisjonelle trykte flater har, ikke minst fordi bevegelser fenger interessen hos publikum.
Du kan med en gjennomtenkt video/film klare å formidle langt mer på mindre tid enn trykte medier og du fremstår mer moderne og solid som utstiller.
Det tilfredsstiller de mange publikummerne som liker å gjøre seg kjent med et produkt eller tjeneste på egenhånd – altså ved lesing/titting uten å måtte snakke med en selger som de kanskje frykter bruker et komplisert språk.

Gratis flatskjerm til deres stand!
Fordeler ved skjerm på stand
Oppmerksomhet
Bevegelse betyr oppmerksomhet! Og har man først fått oppmerksomheten så er sannsynligheten betydelig større for at publikum tar seg tid til å forstå mer om ditt produkt eller tjeneste.
Plassbesparende
Man får formidlet så mye mer informasjon på én og samme flate med en nøye uttenkt video og/eller slides. Det du må har 3-4-5 rollups til å si, sier du på noen sekunder på skjermen!
Ekstra bemanning
Ved en bra informasjonsløsning på skjerm så får man sagt mye av det du som selger ville sagt - når du allerede er opptatt med en annen kunde. Den er liksom en ekstra selger på stand.
Prisgunstig
Tenk på alle de som må kaste trykket materiell med jevne mellomrom fordi det skjer en endring med produkt eller tjeneste. Det digitale produktet trengs bare å oppdateres.
Hva kreves for å denne superdealen?
For å dra nytte av dette tilbudet kreves kun at MesseSuksess gjør jobben med å designe og/eller animere budskapet på skjermen.
Vi har kompetanse til å lage en video med dine bilder, video og tekster – og animere dette til en elegant salgsfremmende presentasjon. MesseSuksess har levert videoer til mange av de største tv-kanalene (MTV, TV3 osv) gjennom sitt arbeid i reklamebransjen og kan dermed tilby et helstøpt produkt som formidler budskapet og fremmer salg.
Har du dårlig erfaring med skjerm på stand?
Enkelte utstillere har forsøkt skjermer med lite hell tidligere – men er dette skjermen sin feil? Problemet er som oftest at de ikke har oversikt over løsningen til å drive budskapet. Noen kobler til en pc og så opplever de vansker med skjerminnstillinger og når de endelig har klart det – så går den plutselig i dvale. Andre har fått lagt inn slides i et format som har fungert fint på kontor-skjermen, men opplever så at filformatet ikke er kompatibelt med den leide skjermen.
Og sist, men på ingen måte minst: Innhold!
Innhold/manus
Innholdet må være utfyllende nok til å gi publikum svar, men ikke så mye at det blir overveldende. Det finnes gode studier for varighet på skjermbasert informasjon, og ikke minst så vil god design tilrettelegge for lesing – mens dårlig design vil forkludre og svekke budskapet.
Om hele skjermen er fylt til randen med virkelig god tekst og gode tilbud – er det allikevel verdiløst ettersom det er utformet på en måte som gjør at publikum ikke velger å lese det.
Teknisk
Mulighetene til å drive skjermbasert informasjon er mange og det gjelder å ha kontroll på hvilke som egner seg til de ulike formål.
MesseSuksess leverer en “idiotsikker” løsning som krever minimal teknisk kunnskap, men for sikkerhets skyld leverer vi også utstyret sammen med en svært enkel og brukervennlig guide.
Sammen med oppdragsgiver så blir vi enige om hva som er mest formålstjenlig enten det er snakk om skjermens størrelse, plassering og ikke minst teknologien til å drive presentasjonen.
Dette hører vi gjerne mer om!
Vi har et begrenset antall skjermer, så vi tar forbehold om at tilbudet gjelder sålenge skjermer er tilgjengelige den aktuelle messe-perioden.